AcasăNoutatiMobilierul si accesoriile de calitate intr-o afacere

Mobilierul si accesoriile de calitate intr-o afacere

Pentru a crea un spatiu de lucru placut, inspirat si confortabil, este foarte important sa alegi mobilierul de birou potrivit.

Exista multi factori de luat in considerare, de aceea este esential sa fie intelesi inainte de a cumpara fiecare element.

Mobilierul de birou, precum si designul si decorarea in general, devine un factor important in configurarea oricarui spatiu de lucru.

S-a dovedit ca mediul influenteaza creativitatea si productivitatea angajatilor, motiv pentru care managerii se straduiesc sa creeze cele mai bune conditii pentru echipa lor.

Mobilierul potrivit va face ca mediul sa fie mai placut, angajatii mai sanatosi si compania mai productiva.

Poate creste productivitatea angajatilor daca folosesc mobilier si accesorii de calitate?

Nu trebuie sa facem o multime de teste pentru a dovedi ca da, aceasta este o afirmatie foarte adevarata, iar in articolul urmator o vom explica in detaliu.

Creste eficienta angajatilor

Mobilierul de birou nu trebuie sa fie cumparat la intamplare, pentru ca are rolul de a spori productivitatea angajatilor.

O atmosfera confortabila si moderna la locul de munca poate creste creativitatea si eficienta angajatilor.

Consecintele favorabile nu vor intarzia sa apara – salariatii care se simt bine la serviciu si sunt incantati de birou vor deveni mai productivi, mai inspirati si, nu in ultimul rand, mai sanatosi.

Ofera confortul necesar

Fiindca angajatii unei companii petrec, in medie, 8-9 ore pe zi la locul de munca, este important ca firmele sa puna la dispozitia lor birouri si scaune comode.

Felul in care angajatii se simt la serviciu se va reflecta si in munca lor. Daca acestia vor acuza dureri de spate sau de gat, din cauza mobilierului, nu vor da randament in sarcinile pe care le au indeplinit zilnic.

Angajatii care nu se simt bine la job iau pauze mai dese si aduna frustrari care se pot solda cu demisii. Evita aceste situatii neplacute si investeste in mobilier confortabil, care sa bucure angajatii.

Imbunatateste creativitatea

Toate componentele unui birou favorizeaza productivitatea, motiv pentru care acestea reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte atunci cand se amenajeaza un birou.

Majoritatea timpului pe care angajatii il petrec la serviciu, este stand pe scaun, de aceea este important sa se faca o alegere buna, cum ar fi scaunele ergonomice, confortabile, flexibile, reglabile in inaltime si cu spatar, de preferinta tapitate si cu o baza cu roti.

Iluminatul, spatiul, decorarea si ventilatia sunt foarte importante, insa mobilierul de birou este un element atat de important incat poate favoriza sau afecta un angajat in indeplinirea sarcinilor sale.

Este important sa insotesti un birou si un scaun bun cu dulapuri si etajere pentru depozitarea hartiilor si dosarelor, deoarece acestea ajuta, de asemenea, la o mai buna utilizare a spatiului, la economisirea timpului si la optimizarea procesului de productie al angajatilor.

In mod ideal, mobilierul de birou ar trebui sa fie functional, elegant, flexibil si confortabil, fara a neglija designul.

Spatiile de lucru traiesc mai mult decat o schimbare, o revolutie de paradigma, deoarece schema clasica de birou cade in uitare, lasand loc angajatilor mobili, orelor de lucru flexibile, muncii la distanta etc.

Iar pentru a ne adapta la aceste tendinte, este necesar sa cream noi spatii alternative: zone de liniste, zone de intalnire, sali de sport, zone gastronomice etc.

Pe langa aspectul estetic, asa cum ti-am explicat mai sus, tine cont intotdeauna de calitatea materialelor si de ergonomia acestora, astfel incat angajatii tai sa poata lucra in cele mai bune conditii.

Aplica aceste sfaturi si bucura-te de o afacere de succes!

RELATED ARTICLES

Cele mai populare