AcasăNoutatiExercitiile simple care te ajuta sa scapi de grasimea din partea inferioara...

Exercitiile simple care te ajuta sa scapi de grasimea din partea inferioara a abdomenului

Cand vine vorba de partea inferioara a abdomenului, cu totii ne-am putea simti oarecum jenati sa vedem acea umflatura care pare ca scoate in evidenta tot mijlocul.Chiar daca nu exista antrenamente specifice pentru aceasta zona, unele exercitii iti pot tonifia muschii abdominali si, in acelasi timp, te vor ajuta sa scapi de excesul de grasime.

Urmatoarele exercitii au fost concepute pentru a activa multiplii muschi din zona mediana, asigurandu-ti un abdomen mai suplu si mai puternic.

Trebuie doar sa te odihnesti pentru 30 pana la 60 de secunde intre seturi pentru a-ti trage rasuflarea.

Presa statica la 90 de grade

Acest exercitiu este un bun inceput in antrenamentul pentru tonifierea abdomenului. Incepe prin a te culca pe spate, cu soldurile si genunchii la 90 de grade si cu labele picioarelor flexate. Intinde-ti mainile si impinge-ti coapsele cu palmele.

Va trebui sa inspiri adanc in timp ce iti fixezi bine spatele pe podea si iti incordezi muschii abdominali. Impinge-ti coapsele inspre maini, iar mainile ar trebui sa asigure o forta egala. Mentine aceasta pozitie pentru o perioada si elibereaza. Este nevoie sa faci 10 repetitii pentru a completa un set. Incearca sa termini 3 seturi.

Ridicari duble de picioare

Iata un alt exercitiu ce te va ajuta sa arzi grasimea din zona inferioara a abdomenului. In primul rand, aseaza-te cu spatele pe saltea, cu mainile pe langa corp si picioarele intinse.

Citeste continuarea articolului aici: Exercitiile simple care te ajuta sa scapi de grasimea din partea inferioara a abdomenului

RELATED ARTICLES

Cele mai populare